پایان نامه و مقالات و پروژه های برنامه نویسی هوپاد

ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی

پایان نامه و مقالات و پروژه های برنامه نویسی هوپاد

ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی

ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی

چکیده

با توجه به اینکه شرکت ها و سازمان ها در ایران رویکرد خود را از محصول به سمت مشتری تغییر داده اند، ایجاد سازوکارهایی که بتواند این رویکرد را پشتیبانی نماید، ضروری به نظر می رسید. یکی از مهم ترین ابزارها مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. ما در این تحقیق به بررسی میزان تحقق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه بر اساس مدل سوئیفت خواهیم پرداخت که این فرآیند تا چه حد می تواند به پیشبرد اهداف این بانک یاری رساند. سوئیفت به تشریح فرآیند، ساختار سازمانی و فناوری بخش مرتبط با مشتریان در یک موسسه مالی را تشریح می کند. تعریف و درک مناسب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه، اجرای مناسب فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه، بهبود ساختار مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه، بهبود فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه از اهداف اساسی انجام این تحقیق می باشد. پژوهش حاضر با توجه به ماهیت موضوع و همچنین با توجه به اهداف پژوهش در قلمرو پژوهش های "توصیفی- پیمایشی" می باشد که دارای ماهیت کاربردی است. در این پژوهش برای گردآوری ادبیات موضوع از روش کتابخانه ای یعنی استفاده از کتب، پایان نامه ها، پروژه های تحقیقاتی و سایت های اینترنتی استفاده می شود. در این پژوهش تجزیه و تحلیل بر پایه و اساس روش های آماری (استنباطی) صورت می گیرد.

در این تحقیق برای سنجیدن میزان تاثیرات به وجود آمده در متغیرهای یاد شده جامعه آماری به کار گرفته شده مدیران و کارمندان بانک سرمایه می باشد. نتایج به دست آمده از داده های گردآوری شده با توجه به تحلیل هایی که بر روی پرسشنامه های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شده است.

میان اجرا و عملیاتی شدن مدیریت ارتباط با مشتری و درک مفاهیم و تعاریف این موضوع از سوی پرسنل بانک سرمایه رابطه مستقیم و محسوسی برقرار می باشد و فرضیه ی اول پژوهش پذیرفته می گردد. میان اجرا و عملیاتی شدن مدیریت ارتباط با مشتری و فرآیندهای مرتبط با این موضوع رابطه محسوسی وجود ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">