پایان نامه و مقالات و پروژه های برنامه نویسی هوپاد

ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی

پایان نامه و مقالات و پروژه های برنامه نویسی هوپاد

ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی

ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چکیده : در سالهای اخیر در کشورمان ایران رویکردهای گوناگونی در مواجهه با اعمال منافی عفت اتخاذ شده است به نظر می‌رسد برای مبارزه با این قبیل جرائم باید اقدام‌های دیگری همچون راهکارهای فرهنگی ، مبارزه با فقر و بیکاری در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد بایستی قبول کنیم جامعه ایرانی جامعه سنتی بوده و اقوام متعدد با سلایق و آداب و رسوم متفاوت را دل خود جای داده است آیین دادرسی کیفری جدید که آخرین اراده قانون‌گذار ماست بیشتر معطوف به بزه پوشی می‌باشد. شاید این رویه در اندک زمانی جامعه ما را دچار مشکل سازد و موجب برخی هنجار شکنی ها و فروپاشی بیش  از پیش خانواده ها را فراهم سازد. در این تحقیق سعی شده است به  سیاست جاری قوه مقننه  پرداخته شود تا مشخص سازد کدامیک از قوانین موضوعه حاضر با بزه پوشی محض و بزه پوشی صرف همراه است آیا این دیدگاه‌ها موجب تعطیل حدود الهی و عدم اجرای مقررات تعزیری در باب اعمال منافی عفت نخواهد شد. اگر واقع‌بینانه به مسائل اجتماع نگاه کنیم در خواهیم یافت اجرای قوانین به صورت صحیح لازم و ضروری است قانون مصوب هم در اعمال منافی عفت نیز نباید دست‌خوش ادعاهای حقوق بشری کذائی کشورهای غربی  گردد.


تاریخچه

شرکت تولیدی و شیمیایی پارس سیمین به مساحت 4 هکتار و تعداد کارکنان 85 نفر در کیلومتر 5 جاده ی رشت – بندرانزلی ( خمام) مشغول تولید رنگ و رزین می باشد. این شرکت در سال 1368 تأسیس و در سال 1369 به بهره برداری رسیده است. زمینه فعالیت اولیه شرکت، تولید رنگ های روغنی و پلاستیک بود. در سال 1371 شرکت موفق به دریافت اولین مهر استاندارد در زمینه رنگ های روغنی براق از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید. در سال 1375 واحد تزریق پلاستیک جهت تأمین بسته بندی رنگ های پلاستیک و سه سال بعد واحد تولید رزین آلکید جهت تأمین رزین رنگ های روغنی و اتومبیلی به بهره برداری رسید. در این سال شرکت موفق به اخذ گواهینامهISO 9002 از شرکت DQS آلمان در زمینه سیستم مدیریت کیفیت گردید. شش سال بعد گواهینامه ISO 9001-2000 و IQ-Net به این شرکت اعطا گردید. در حال حاضر شرکت تولیدی شیمیایی پارس سیمین با 17 سال سابقه تولید در زمینه ساخت رنگ های ساختمانی:‍ «روغنی، پلاستیک، پوشش های چوب (سیلر– کیلر – نیم پلی استر و وارنیش) » و رنگ های صنعتی شامل: «پوشش های تعمیری اتومبیل ( روغنی – فوری – پلی اورتان ) ، پوشش های اپوکسی ( پرایمر – میانی – رویه )، ترافیک، اکریلیک، کوره ای و . . . » فعالیت دارد و ضمن دارا بودن بیش از 10 نشان استاندارد بخشی از نیاز کشور را تأمین می نماید. شایان ذکر است این شرکت ضمن راه اندازی واحد تحقیق و توسعه و بهره برداری از جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی و توان متخصصین داخلی و خارجی موفق به تولید نسل جدید رنگ های اکریلیک پایه آب ساختمانی شده است که کاملاً سازگار با محیط زیست است. همچنین رنگ های اکریلیک پایه آب مخصوص فلزات با هدف کاهش مواد فرار آلی، حفظ محیط زیست و سلامتی جامعه بشری در این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است.


دریافت فایل

فهوم احترام

از ریشه حرم گرفته شده که به معنای حرمت نگه داشتن است.(لغت نامه دهخدا) البته این واژه به معنای آن چه که هتک و شکستن آن ناروا باشد نیز آمده است.(صحاح اللغه) از این رو حرام هر چیز و یا کاری است که انجام دادن آن ممنوع و ناروا باشد و یا حرم هر جایی را می گویند که انجام دادن برخی از اموری که در جاهای دیگر جایز است ، در آن جا نادرست است.(مفردات راغب اصفهانی)
حرمت شخص به معنای چیزی است که شخص از آن حمایت می کند و حریم شخصی نیز مواردی اختصاصی است که دیگران نمی توانند در آن دخالت کرده و وارد شوند.
احترام در اصطلاح عرفی به معنای گرامی داشت و بزرگداشت و تعظیم شخص است که بی ارتباط به معنای لغوی آن نیست زیرا شخص ، جا یا زمان محترم دارای حرمت و حریمی است که حفظ آن لازم و هتک آن نارواست و هدف از آن رعایت حقوق بشر، احترام به ارزش های انسانی، روش و سلوک نیک در برابر شخص و اجتناب از توهین ، عقده و سایر رفتارهای غیر انسانی می باشد.
مهمترین عوامل در این زمینه احترام گذاشتن به دیگران، احترام گذاشتن به خودتان، داشتن اعتماد به نفس، نترسیدن از تصمیم گیری، و خوب لباس پوشیدن است. این عوامل به شما کمک می کند تا احترامی را که شایسته شماست کسب کنید.اگر انتظار دارید که دیگران با شما با احترام رفتار کنند، اولین قدم این است که با دیگران با احترام رفتار کنید.


مفهوم احترام

}از ریشه حرم گرفته شده که به معنای حرمت نگه داشتن است.(لغت نامه دهخدا) البته این واژه به معنای آن چه که هتک و شکستن آن ناروا باشد نیز آمده است.(صحاح اللغه) از این رو حرام هر چیز و یا کاری است که انجام دادن آن ممنوع و ناروا باشد و یا حرم هر جایی را می گویند که انجام دادن برخی از اموری که در جاهای دیگر جایز است ، در آن جا نادرست است.(مفردات راغب اصفهانی)
}حرمت شخص به معنای چیزی است که شخص از آن حمایت می کند و حریم شخصی نیز مواردی اختصاصی است که دیگران نمی توانند در آن دخالت کرده و وارد شوند.
}احترام در اصطلاح عرفی به معنای گرامی داشت و بزرگداشت و تعظیم شخص است که بی ارتباط به معنای لغوی آن نیست زیرا شخص ، جا یا زمان محترم دارای حرمت و حریمی است که حفظ آن لازم و هتک آن نارواست و هدف از آن رعایت حقوق بشر، احترام به ارزش های انسانی، روش و سلوک نیک در برابر شخص و اجتناب از توهین ، عقده و سایر رفتارهای غیر انسانی می باشد..
}ناگفته نماند که واژه احترام به این معنا و مفهوم به صراحت در قرآن به کار نرفته است . به این معنی که هنگامی که خداوند نفس(انعام آیه)و یا خانه(مایده آیه)و یا ماه (توبه آیه )و مانند آن را محترم می شمارد، از آن این استباط می شود مه می بایست مورد احترام و تعظیم قرار گیرد.
}منشا احترام به هر چیزی را باید در نحوه ارتباط آن با خدا دانست . هر چیزی که انتساب آن به خدا قوی تر و نزدیک تر باشد از احترام بیش تری برخوردار است و انسان دارای این ویژگی است زیرا تنها موجودی است که روح خدایی خاصی دارد و این امکان به او بخشیده شده است تا از همه اسمای خدا برخوردار گردد و به همین سبب خلافت الهی را به عهده گیرد.


فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 16 اسلاید                   مفهوم احترام }از ریشه حرم گرفته شده که به معنای حرمت نگه داشتن است.(لغت نامه دهخدا) البته این واژه به معنای آن چه که هتک و شکستن آن ناروا باشد نیز آمده است.(صحاح اللغه) از این رو حرام هر چیز و یا کاری است که انجام دادن آن ممنوع و ناروا باشد و یا حرم هر جایی را می گویند که انجام دادن برخی از اموری که در جاهای دیگر جایز است ، در آن جا نادرست است.(م ...

مقدمه

از دیر باز‌ انسان‌ برای‌ بقا، نیاز بـه تـشخیص دوسـت از دشمن داشته‌ است‌ و تشخیص هـویت بـرای وی امـری حیاتی بوده و هست ، لذا امروزه سعی در مکانیزه سازی سیستمهای شناسایی یا تشخیص هویت‌ شده‌ است‌ . "این پیشرفتها دلیل بر نیاز جامعه و جهان است ". نیازی‌ کـه پیشـرفت در آن بـاعث کاهش تخلفات ، افزایش امنیت ، تسریع در امور روزمره و ... شـده اسـت . در گذشته جهت‌ شناسایی‌ جرم‌ و جنایتکار، از روال شناسایی اثر انگشت وچهره نگاری استفاده میشده ، اما‌ اکنون‌ سیستمهای مکانیزه ای ایجاد شده اسـت .فـناوری بـومتریک از جمله فناوریهای نوظهور در عرصه ی فناوری اطلاعات‌ است‌ ، که‌ می تـواند پاسخگوی این نیاز باشد. لیکن استفاده ی صحیح از آن مستلزم‌ اتخاذ‌ رویکردی‌ جامع و همه جانبه نگر است .

استفاده از این فناوری قبل از هـر چـیز، مـستلزم‌ تحلیل‌ و بررسی‌ مسائل زیرساختی، فرهنگی، اقتصادی، حقوقی و اجتماعی در هر کاربرد خـاص اسـت ، به گونه ای‌ که‌ ضرورت استفاده از این فناوری به طور کامل مشخص و به دنبال آن سیاست‌ های‌ لازم‌ بـرای پیاده سـازی و بـه کارگیری این سیستم ها اتخاذ شوند.


دریافت فایل

مقدمه

      انسان همواره در قرون و اعصار گذشته به دنبال روشهایی بود تا از داشته های خود محافظت نماید.

در عصر حاضر پیشرفت علم و فناوری چنان سرعت و شتاب فزاینده ای به خود گرفته است که دیگر به سادگی نمی توان بر زمان دقیق پایان یک عصر و آغاز یک دوره جدید اتفاق نظر داشت. پدیده های جدید پی در پی در حال ظهورند و هر یک به شدت بر ساختارهای فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی و سیاسی زندگی انسانها تأثیر می گذارند و به علت گستردگی این تأثیر و عمق نفوذ آن و تفاوت کشورهای مختلف در میزان توجه و اهتمام به هر مورد، شکاف میان کشورهای فقیر و غنی از هر لحاظ از جمله علمی، صنعتی و اقتصادی روز به روز در حال افزایش است. از جمله این پدیده ها می توان فناوری بیومتریک را نام برد که اگرچه از تخصصهایی سود می جوید که هر یک از آنها سابقه ی دیرینه در علم و صنعت دارند ولی دارای تعاریف، مفاهیم و کاربست های نو و جدیدی است. این فناوری که در واقع روشهای تعیین یا تأیید هویت افراد به صورت خودکار، طبق شناسه های فیزیولوژیکی یا رفتاری است در سالهای گذشته، بیشتر در فیلم های سینمایی به عنوان یک فناوری پیشرفته علمی- تخیلی نمود داشته است و در عین حال در تعدادی از مراکز حساس که نیازمند به ضریب امنیتی بالایی بوده اند نیز بکار گرفته شده است. پیچیدگی سخت افزاری و نرم افزاری سامانه‌ ها و کاربرد آنها، هزینه های ساخت و راه اندازی گزافی را به مجریان چنین طرحهایی تحمیل می کرده است. شناسایی افراد برای کنترل دسترسی آنها به منابع امنیتی همواره مورد توجه بشر حتی از زمانهای بسیارقدیم بوده است. در هر عصری، پیشرفته ترین تفکر و فناوری در این راه بکار رفته و تلاشهای زیادی در جهت بهبود روشهای موجود و ابداع روشهای بهتر انجام گرفته است. امروزه نیز تأمین امنیت یکی از شاخه های بسیار فعال علوم وتحقیقات است و با گسترش هرچه بیشتر ارتباطات و اشتراک منابع مالی، فنی و... نیاز به آن بیشتر احساس می شود. روشهای بکار رفته در هر دوره قوت و ضعف فناوری آن را به همراه دارد. به طور کلی می توان گفت که در هر دوره ای پیشرفتهای حاصل شده در روشهای شناسایی در جهت بالابردن دقت و اتوماسیون بیشتر فرایندهای لازم، بوده است. سیستمهای کامپیوتری سرعت، دقت و برنامه ریزی های پیچیده را برای ما به ارمغان آورده است. در عصر ما روی اتوماسیون روشهای سنتی و بهبود آنها با استفاده از توان پردازشی بسیار بالا و نسبتاً ارزان سیستمهای کامپیوتری تمرکز شده است. از مدتها قبل مشخصاتی مثل قیافه ، رنگ چشم ، قد ، رنگ موی سر و... برای شناسایی افراد بکار می رفته و معمول بوده است که این مشخصات همانند نام و نام خانوادگی افراد در شناسنامه یا کارتهای شناسایی آنها ثبت شود. ویژگیهای یاد شده به همراه مشخصات فیزیولوژیکی و زیستی و مشخصات رفتاری مجموعه روشهایی را در بر می گیرد که به Biometrics معروفند.


دریافت فایل

مقدمه

آموزش و پرورش، در توسعه اجتماعی ومنابع انسانی و تربیت افراد کاردان نقشعمده ای داشته و از این رو آموزش وپرورش کشور در فرایند توسعه و پرورشنیروی انسانی در آینده، اهمیتی اساسیداردیکی از مشکلات شایع نظام آموزشی دربسیاری از کشورهای جهان، پدیده ی اُفتتحصیلی است که زیا نهای علمی، فرهنگی واقتصادی زیادی متوجه دولت ها و خانواده هامی کند از عوامل فردی تأثیرگذار پیشرفت تحصیلی افراد، انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی استنیاز به پیشرفت؛میل به انجام دادن خوب کارها در مقایسه با یک معیار برتراستاین نیاز، افراد رابرای جستجو کردن موفقیت در رقابت با معیار برتری باانگیزه میکندآنچه در تمامموقعیتهای پیشرفت مشترک است، این است که شخص میداند عملکرد آتی اوارزشیابی معناداری از شایستگی فردی اوست

در گذشته بسیاری از پژوهشگران رابطه بین فرآیندهای شناختی و انگیزشی باپیشرفت تحصیلی را به طور مجزا بررسی کردهاند، ولی امروزه اکثر روانشناسان بههر دو مؤلفه شناخت و انگیزش و نقش آنها در یادگیری توجه دارند و بر اساس نظریه های جدید مانند یادگیری خودتنظیمی، مؤلفههای شناخت، انگیزش و کنشورزیتحصیلی به صورت یک مجموعه در هم تنیده و مربوط به هم در دو نظر گرفته میشوندمطالعه ابعاد شناختی بدون توجه به ابعاد انگیزشی و تأثیر تعاملی این دو بر میزانیادگیری چندان منطقی به نظر نمیر


دریافت فایل

تنوع و گوناگونى زندگى ماهیان بر روى آب سنگ‏هاى مناطق حاره را فقط مى‏توان حیرت‏آور نامید به طوری که:

1- در برخی مکان‏ها بین %40- %30همه گونه‏ هاى ماهیان به‏طریقى با این آب‏سنگ‏ها در ارتباط هستند و

2- این احتمال وجود دارد که در هر مکانى از 250تا 2200 گونه ماهى بر روى مجموعه‏ هاى اصلى آب‏سنگ‏ها یا نزدیک آنها وجود داشته باشند.

بیشترماهیانى که بر روى آب‏سنگ‏ها یافت مى‏شوندجزء:

- خاربالگان هستند

- و سازگارى‏هاى فوق‏العاده‏اى براى حفظ و نگهداری خود در یک محیط پر ازدحام کسب نوده اند.

فرایند های تکاملی پیچیده ای برای ایجاد ساختار پیچیده ی اکوسیستم های آب سنگ های مناطق حاره شکل گرفته است در حقیقت:

نتیجه میلیون‏ها سال تکامل توأم بین

* ماهیان

* بى‏ مهرگان

*و جلبک‏هاى آنهاست


دریافت فایل

چگونه به دیگران احترام بگذاریم؟

مهمترین عوامل در این زمینه احترام گذاشتن به دیگران، احترام گذاشتن به خودتان، داشتن اعتماد به نفس، نترسیدن از تصمیم گیری، و خوب لباس پوشیدن است. این عوامل به شما کمک می کند تا احترامی را که شایسته شماست کسب کنید.اگر انتظار دارید که دیگران با شما با احترام رفتار کنند، اولین قدم این است که با دیگران با احترام رفتار کنید.

اگر رفتاری غیر محترمانه با دیگران دارید، برای آنها هم احترام گذاشتن به شما دشوار خواهد شد. احترام گذاشتن به دیگران نشانه این است که خود شما نیز شایسته احترامید. اگر به دیگران احترام نگذارید، مردم شما را به چشم انسانی بی محبت نگاه می کنند که قادر به درک ارزش وجودی دیگران نیست. بعضی از رئیس ها و مدیران شرکت ها سعی می کنند با اعمال اقتدار خود بر زیر دستانشان احترام کسب کنند.

با اینکه اقتدار خصوصیتی است که احترام می طلبد، اما اگر رئیس قادر به درک دستاوردهای کارمندان خود نباشد، کارمندان از او کینه به دل گرفته و هیچگاه احترامی که سزاوار آن باشد را به او عرضه نمی کنند. از طرف دیگر، رئیسی که علاوه بر اعمال اقتدار خود بر کارمندانش، از آنها دلجویی و حمایت می کند و به افکار و ایده های آنها گوش می دهد، خیلی راحت احترام زیردستانش را جلب میکند.یکی دیگر از عوامل مهم در جلب احترام اطرافیان، احترام گذاشتن به خود است. احترام به خود یعنی درک ارزش وجودی خود و داشتن برخوردی مؤدبانه و محترمانه با خود. داشتن رفتار محترمانه با دیگران اهمیت زیادی دارد، اما نباید از داشتن رفتاری محترمانه با خود چشم پوشی کنید. ممکن است برای کنار آمدن با ناتوانی های خود، خود را تحقیر کنید، اما این نوع رفتار به دیگران نشان می دهد که شما ارزش احترام آنها را ندارید. پس برای جلب احترام دیگران، اول باید خودتان به خودتان احترام بگذارید.


دریافت فایل


بخش عمده مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به  اختلال بیش فعالی به دلیل اشکال در درک عواقب رفتارهایشان می باشد
žمداخلات رفتاری نیز برای تغییر پیش درآمدهای رفتار و عواقب آن صورت می گیرد
žهمه مداخلات روانشناختی مبتنی بر شواهد در این کودکان ریشه در رفتار درمانی بالینی دارند 
 
žآموزش روانشناختی به والدین در مورد ماهیت اختلال و مفهوم رفتار
žارتقای رابطه والد-کودک
žتشویق رفتارهای مثبت
žمدیریت رفتارهای نامناسب
 
 
تعداد اسلاید پاورپوینت 69