ترجمه مقاله پاسخ به مصرف کننده به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه شرکت ها:احساسات و فضایل اخلاقی
احساسات و فضایل اخلاقی
چکیده
یک چهار چوب نظری منحصر به فرد برای توضیح دادن شکایت های شفاهی و کتبی مصرف کنندگان علیه رفتار غیرمسئولانه ی شرکت های بزرگ، توسعه داده شده و مورد آزمایش قرار گرفته است؛ که در این زمنیه از مصرف کنندگان بزرگسال استفاده شده است. این تحقیق نشان دهنده این است که چگونه رفتارهای غیراخلاقی مصرف کننده در ترکیب با دیگر رفتارهای مثبتِ حائز اهمیت مثل، انتقاد های منفی و سازنده علیه تولیدی، باعث بوجود آمدن قانون شکنی می شود. رفتار های منفی شامل، تحقیر کردن، خشونت و ایجاد انزجار هستند؛ در حالی که رفتار های مثبت شامل انصاف، نیکو کاری، مساوات و همکاری همگانی می شود. نتایج این آزمایش محققین و مدیرانی را با توانایی پیشرفت ادراک و مهارت کنار آمدن با واکنش های انتقادی مصرف کنندگان به ثمر رسانده است.