در این تحقیق پرسش اساسی این است که چه عواملی در توسعه تجارت الکترونیک شرکت های تولیدی لوله و اتصالات نقش دارد؟ با توجه به بررسی میانی نظری و ادبیات تحقیق و براساس مدل مفهومی پژوهش سه دسته از متغیرها شناسایی شدند که بر توسعه تجارت الکترونیک اثرگذارند. این ها عبارتند از: عوامل محیطی، عوامل سازمانی، و ویژگیهای مدیریت.
بر این اساس فرضیات تحقیق بصورت زیر شکل گرفتند:
1 –عوامل محیطی بر توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولید ی لوله و اتصالات اثر دارند .
2 – عوامل سازمانی بر توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات اثر دارند .
3- ویژگیهای مدیریت بر توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات اثر دارند
اهداف تحقیق عبارتند از: شناسایی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولیدی لوله و اتصالات، و تعیین نقش این عوامل در سازمان و همچنین آسیب شناسی وضعیت مطلوب و وضعیت موجود این شرکتها .
تعداد صفحات 132 word